Jednou z nejčastěji požadovaných služeb ze strany našich klientů je umístění adresy sídla jejich společnosti na našem Business Centru. Vede je k tomu zvýšení image jejich společnosti, ale především úspora nákladů na provoz vlastní kanceláře.
Naše Business Centrum poskytuje klientům následující služby:
Pro účely pořádání valných hromad, obchodních jednání a schůzek s klienty nebo obchodními partnery krátkodobě pronajímáme zasedací místnost Business Centra. Kromě toho má klient k dispozici potřebné administrativní služby včetně kancelářské techniky. Samozřejmostí je zajištění občerstvení po celou dobu pronájmu, zajistit Vám můžeme i překladatelské služby.
Naše společnost sídlí v jedné z nejfrekventovanější části centra města Pardubic, v tzv. „Domě služeb“ na křižovatce u obchodního centra AFI Palace Pardubice.
Sídlo společnosti v našem Business centru poskytneme na naši adrese začínajícím právnickým osobám, tak i již zaběhlým společnostem.
Služba | Cena |
Poskytnutí sídla | 900,- Kč/měsíc |
Příjem a úschova pošty | v ceně poskytnutí sídla |
Přeposílání pošty | reálné náklady + 20% |
Avízo (e-mail, 5x sms, 5x telefon) | v ceně poskytnutí sídla |
- sms nad limit | 5,- Kč |
- telefon nad limit | 5,- Kč |
Pronájem zasedací místnosti | 500,- Kč/hod |
Tisk, kopírování, skenování | 3,- Kč/stránka |
Novým klientům účtujeme aktivační poplatek ve výši 1.000,- Kč (bez DPH) a požadujeme platbu předem na 6 měsíců za poskytnutí sídla. Aktivační poplatek se nevztahuje na společnosti zakoupené od společnosti AUTHENTIC HS s.r.o.
Všem klientům poskytujeme balíček následujících slev:
Tento ceník je platný od 1. 1. 2015 a uvedené ceny jsou bez DPH.